Tuesday, August 10, 2010

SELAMAT BERPUASA

Dah lama betul aku tak update blog kedua aku ni...Dah ramai sangat blogger yang dah tak ada..Aku akan update list nanti secepat mungkin.Aku harap jangan ada kawan-kawan yang berkecil hati yer.

Sempena hari baik bulan baik ni,aku nak ucapkan Selamat Berpuasa kepada kawan2 blogger atau sesiapa sahaja yang termasuk secara tak sengaja ke blog ke 2 aku ni.Jangan berpura-pura terlupa atau buat-buat lupa atau lupa dengan sengaja sebab besok memang kita dah kena puasa.Kalau nak curi-curi makan tu,baik jangan puasa yer.

Aku nak ubah background blog ni tak lama lagi.Bila aku ada kelapangan aku akan ubah secara sikit-sikit.Banyak sangat benda yang klasik dalam blog ni.Apa-apapun,just tinggalkan nama korang kat bahagian komen dan aku akan add nama korang dengan bila aku free.

P/S:Thanx kepada rakan-rakan yang sentiasa menyokong blog aku.
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

1 comments: on "SELAMAT BERPUASA"

p3perak said...

baru tau ada 2 blog..
selamat berpuasa

Post a Comment